سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
مراسم گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله

حوزه/ مراسم گرامیداشت سید مقاومت شهید حاج حسن نصرالله و دیگر شهدای مقاومت با حضور طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه امام صادق(ع) چابهار با سخنرانی حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، مراسم گرامیداشت سید مقاومت شهید حاج حسن نصرالله و دیگر شهدای مقاومت با حضور طلاب،اساتید و کادر مدرسه علمیه امام صادق(ع) چابهار با سخنرانی حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام موسوی امام جمعه چابهار ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله و همراهان ایشان و گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز بیان داشت: حزب الله لبنان با همان درایت و صلابت همیشگی در صحنه‌ها ایستاده و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرمودند، باید با تمام توان همه مسلمانان وارد میدان شوند تا از لبنان و غزه حمایت کنند که این فرمان قطعا اجرایی و دشمن از اقدام خود پشیمان خواهد شد و شهادت سید حسن نصرالله راه را روشن‌تر و جامعه جهانی را بیدار و هوشیار می کند.

وی افزود: وقتی به حادثه عاشورا نگاهی می‌اندازیم، این حقیقت نمایان است که با شهادت اباعبدالله الحسین (ع)، اسلام از بین نرفت و خون مطهر امام حسین(ع) موجب عزت و قدرت اسلام شده و دودمان یزید را بر باد داد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: بر ما آشکار شد که شهادت، رمز تثبیت و بقای نام آوری عظماء و اکابر در طول تاریخ بشریت بوده است که با خون رنگین خود، مشق آزادگی و شهامت را برای آیندگان دیکته می کنند.

وی ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله با استقامت و بصیرت، افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و ثابت کرد که اراده ملّت‌ها، بر هر قدرتی پیروز می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha